teknikens under

Jag tror det går troll i våra datorer här hemma. Igår kraschade min dator och internet på det stationära la av , men nu verkar det ju funka igen, peppar peppar! CV-skrivandet går sakta men säkert framåt, saken är bara den att jag inte har word på den här datorn, ska väl fjäska lite för syrran så jag kanske kan få låna hennes macbook och maila från den. Fast det får ju bli när hon får internet att funka på den igen! Att ingenting någonsin kan få vara lättvindigt !

Imorrn drar jag en sväng till Oslo, med Karin, ska kolla läget och kika på mitt framtida boende. Sover kvar där och kommer väl hem igen på torsdagkväll skulle jag tro. Det här kan bli äventyr också. Kollektiv med Karin, Stefan , Pierre och kanske Adde? Fin fint!

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

Hur gick detta till?? :) haha, ska inte rebban bo dar ocksa?? Nu ar jag lost. Haha :P

2008-09-10 @ 03:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0