Saturday evening

Klockan är halv tio en lördagskväll och det enda jag egentligen vill göra är att gå och lägga mig, men jag vet att jag inte kommer att få sova för att resten av husets befolkning är uppe och härjar och lär göra ett tag till. Jag är helt slut i kroppen efter jobbet och min promenad när jag kom hem. Ska sätta mig tillrätta i datorstolen och kika på de 2 senaste avsnitten av One Tree Hill.


Den våg av optimism som sköljde över mig igår har lyckats klammra sig fast även idag. Hoppas den har ork att hänga kvar ett tag till , tänker på de stundande arbetsintervjuerna, är nervös redan och jag har inte ens fått något datum.

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

oho, vad är det för arbetsintervju?? :D spännande!

2008-09-13 @ 22:30:01
Postat av: Liinnsaan

Haha aa jag vet, det är helt sjukt! Jag hatar Nannyn verkligen mest av allt. Men just nu älskar jag Dan för han är grym ;P haha! Brooke, aa det är ju självklart att det är hennes mamma som fixat allt med misshandeln för att få de nya ritningarna! USCH henne hatar jag förövrigt lika mkt som nannyn nästan. JA jag vet, usch blev helt knäckt när luke svara i telefonen. Nästa avsnitt kommer nog vara riktigt kämpigt! Meeeen uu vad glad jag blev när det var peyton som han ville gifta sig med :D hihi. Herregud hur detta inlägget låter då :P hahahaha! Besatta av OTH! :D

2008-09-13 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0