One of those days

Efter att ha snoozat en sådär sjuhundratrettioelva gånger så kom jag upp, det vill säga för en halvtimmesedan. Jag förstår inte hur jag kan vara så himla trött jämt. Nu ska jag bara smälta den sena frukosten och sen ska jag ta mig en promenad. Får se om det blir med eller utan stavar.

Det ser ju så himla lätt ut att gå med stavar, men det ska jag säga er att det är det inte! Prövade igår för första gången, det tog ett tag innan jag fick in tekniken, men i nerförsbackar gick det verkligen inte. Jag missade bara marken hela tiden. Jag är en sån sopa, jag kan inte ens gå med stavar, hur ska jag kunna börja gå på gym till exempel?

Satt igårkväll och mailade ut mitt CV för att sedan upptäcka att jag hade angivit dfel mailadress, det är ju faktiskt skillnad på .com och .se. Så nu är det väl bara att börja skicka om då. Är det inte typiskt mig så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0