nattuggla no.1

Här sitter man uppe mitt i natten medans resten av huset sover, har ju lyckats vända på dygnet ganska rejält under veckan i Magaluf. Hade man varit där nu hade man just börjat förfesta och det skulle vara flera timmar kvar tills det var dags att göra stan. Men nu sitter man istället här rastlös, snorig och jävlig!

Förut blev det lite sent födelsedagsfirande, med familjen, tårta och paket. Tårtan kunde jag lika gärna ha låtit bli, mådde fasen illa efteråt, rätt trött på sånt där sötslisk nu - men det är väl inget annat än bra egentligen? Jag fick ialla fall 4 söta Martini-glas, en liten martiniflaska och pengar. Mamma sa att jag skulle slita glasen med hälsan, det vet hon väl att jag kommer göra, efter att ha sett alla bilderna från Magaluf! Lägger upp bild på glasen imorgon.

Nej här kan jag ju inte sitta, jag får helt enkelt krypa ner i sängen och kolla på One tree hill, hoppas på att jag är bättre imorgon. Jag saknar mina power-walks, men det är väl inte speciellt bra att ta tag i dem nu när man hostar som en tok. Ge mig slemlösande hostmedicin tack - jag tror jag har svalt en Shrek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0