My time is now

Pojkar/killar/män är ett underligt och veligt släkte. Ska det behöva ta dem ett halvår innan det vet vad de vill? Ett halvår efter att man redan har väntat ett halvår och tappat suget. Och att sen komma och be om en andra chans, när de redan fått tillräckligt många. Nej, det intresset finns inte längre, det är som bortblåst.

Nu är det dags att sluta gräva ner sig i det gamla och istället börja om på ny kula - blicka framåt! Finns det någon bättre plats att göra det på än i ett nytt land, ny stad- storstad?

Det här är mitt liv, min tid och jag ska se till att göra det bästa av det! Jag ska inte längre vara den som duger ibland, jag har fått nog av det. Jag är för bra för att nöja mig med medelmåttor, endast det bästa är bra nog.

Vi vet inte vad framtiden har att erbjuda. Jag vill gärna tro att det finns en plan för oss alla och är det meningen att saker och ting ska hända så kommer de att göra det, förr eller senare. Om det du nu gått och hoppats på, inte slår in, då är det helt enkelt inte meningen. Lyckan smiter in genom en dörr som du inte visste stod öppen.

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

Fasiken gumman. Du är fan bra ska du veta :D Jag tror nästan att min handbok fick en liten mening i ditt liv ;) hihi

2008-09-13 @ 02:22:28
Postat av: Anna

Bra Marielle. Jag säger som grynet; TA INGEN SKIT!

2008-09-13 @ 13:05:42
URL: http://aclarsson.blogg.se/
Postat av: madde

vad har jag missat nu?! :O

2008-09-14 @ 15:54:57
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0