I can see clearly now, the rain is gone

Jag undrar så vart den här dagen tog vägen, vad har jag tagit mig för egentligen? Alldeles för lite ialla fall. Sov bort halva dagen, vilket borde vara helt okay eftersom jag inte lyckats få speciellt mycket sömn under natten, emellan alla hostattacker. När jag väl tog mig upp bestämde jag mig för att ta mig en promenad, jag är i efterhand glad att jag inte tog 9kilometarn! Mitt bröst höll på att kollapsa under den lilla halvtimmen jag var ute, det känns ju att jag inte är frisk ialla fall, får nog vänta med de där promenaderna tills jag har frisknat till. Städat mitt lilla krypin har jag ju faktiskt gjort också, det var välbehövligt vill jag lova, innan fick jag hoppa över alla grejor för att ta mig till sängen.

Okay, jag har väl lyckats få något uträttat men inget kul. Förutom samtalet från staterna, jag och min kära vän måste ju uppdatera varandra om det senaste. Och det senaste är ju bara skit, känns det som just nu. Men det är inte värt att älta något mer nu, så det ska jag inte göra heller. Jag vill ialla fall att Linn ska komma hem nu, så vi kan hitta på lite hyss!

Nu ska jag lägga mig tillrätta här under täcket och se ett avsnitt av One Tree Hill, sen är det dags att stänga de blå, för imorgon väntar jobb och slit . Inget jag ser fram emot just nu, men det är ju skönt att det kommer klirra lite i kassan även i oktober.

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

Du gumms, kommer hem om en vecka & tre dagar ;D hihi, HYSS ALL WEEKEND LONG blir det dåååå! :D

2008-09-05 @ 23:50:05
Postat av: angie

marielle du var dålig på att ringa du, ring ikväll om du har lust då. måste ju få höra hela historian om "den stygga vargen" ..

väntar på att du ska komma in på msn också så jag kan fåå bildeerrrna :D:D



puss!

2008-09-07 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0