Färga håret mitt i natten nästan

Det här med framförhållning är nog inte riktigt min grej. Kom på för sådär 10-15minutersen att jag var tvungen att färga håret. Så nu får jag sitta här med svart klet i håret i si sådär 30 minuter till , innan jag kan krypa ner i sängen med Cosmopolitan och läsa vad Jonas Cramby har att komma med för matnyttigt om det där veliga lömska motsatta könet, den här månaden.

Imorgon vankas det frisörsalong hela dagen, först in till stan för att klippa topparna , sen åka till Angelica så hon kan sätta i mitt löshår. Så på torsdag ska jag tillbaka till Lo&Lei så att Linda kan klippa in löshåret i mitt egna hår, ska bli spännande detta. Jag tänkte slå på stort och bli toksnygg nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0