eye candy

Det är bara att inse att sommarn är slut, om den ens hann att börja, och nu är hösten här. Regnet vräker ner och i takt med regnet sjunker humöret längre och längre ner. Just nu känner jag mig bara slö slapp och likgiltig, jag vill bara dra täcket över huvudet och gräva mig långt ner bland kuddarna.

Men det var en helt okay på jobbet idag, ialla fall räknat i ögongodis! Nu är det ju såhär att när Karlstad anordnar sport events så lyckas de ju pricka in dem under samma helg. Idag har hotellet alltså kryllat av pojkar/killar/män/gubbar(?) , allt från golfare till innebandyspelare och till och med bodybuliders. Ja, men jag tackar jag! Eller fitness var det väl, det är ju inte riktigt samma sak. Men det var innebandyspelarna jag hade ögon för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0