Bloggtorka

Nu har jag sett klart på 3e avsnittet av One Tree Hill , säsong 6 , självklart har jag gråtit mig igenom även dettta! Det är ju helt klart den bästa serien! Det är helt sjukt hur man kan leva sig in i en serie, jag sitter här och gråter och blir arg och har bara lust att hoppa in i rutan och ställa allt till rätta. Men sen kommer man ju ändå på sig själv med att det faktiskt inte är på riktigt. Galet!

På tal om galet, så är jag galet trött efter helgens festande. Två dagar i rad och sådär lagomt mycket med sömn. Det är inte bra, jag som ska bli en renlevnadsmänniska. Jo men jag tackar jag! Jag ska ialla fall ta mig en promenad nu, härligt väder är det ute också, så man får ju passa på.

Snart har jag förhoppningsvis något bra att skriva om också, jag tror jag hamnat i någon form av formsvacka när det gäller bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0