te och filmmys

Varken jag eller Karin är speciellt sugna på utgång, så det blir faktiskt en vit helg nu. Istället så har vi suttit nedkrupna i soffan men en kopp chai-te , mummsat nötter och tittat på film. Först tittade vi på Höstlegender ,riktigt bra men så tragisk , efter det tog vi en nostalgitripp och kollade på Bert. Så den här kvällen har bjudit på både tårar och skratt, men mest skratt som tur är. Nu ligger Karin och väntar på John Blund, fick bli en tidig kväll för imorgon kommer hennes föräldrar och då ska hon ju ha ork att guida dem runt i Oslo.

På tal om ork så är det det jag har samlat idag, tagit mig en vilodag, var ganska behövligt efter att ha tränat på sats 5 dar i rad. Men jag längtar tills nästa pass, varför har jag inte börjat med det här tidigare ? Ska jag fortsätta i den här takten ska det väl inte vara några problem att bli trimmad. Mina händer skakar fortfarande efter box-passet i onsdags, nerverna har hoppat runt och har inte lagt sig på plats än.

Har fått lite gjort idag ialla fall, har äntligen köpt mig ett månadskort till buss och trikken, så nu slipper jag krångla och köpa biljetter varje gång, även om jag hellre går än åker spårvagn. Sen så har jag ringt till Adecco och hört om jobb och eftersom jag helst vill jobba i butik och har erfarenhet efter mina veckor på Kappahl så fick jag tid för intervju på måndag , så håll alla tummar ni har!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åå, hoppas att du får jobb nu Maryl! Kul att det går bra med träningen. Jag har själv börjat träna på Friskis igen och det är riktigt kul när man väl kommer igång :)

2008-10-12 @ 13:45:56
URL: http://sovjetkitsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0