This is great

Åh vad skönt! Tog mig igenom hela passet utan att tuppa av, eller känna mig illamående. Inte ens när jag klev av cykeln så kände jag  mig yr eller att det svartande för ögonen. Att läsa av det här så låter det som jag inte haft några trevliga spinning-upplevelser förut , men det har jag, brukar ju dock kännas när man är ovan och inte gjort det på länge. Men idag gick det bra , visst min puls rusade iväg en hel del inni mellanåt , men så är jag ju inte direkt tränad heller så det är väl inte så konstigt. Men ge mig lite tid så ska vi se att det blir great detta.

Min date med Kenneth (PT:n) blev inte direkt långvarig, han fyllde i papper med mina personuppgifter och vad jag vill få ut av min träning, hur mycket jag vill träna och lite sådär. Men imorrn är det dags för en riktigt genomgång, med två stycken till. Så klockan 11 ska jag stå där , ombytt och klar och taggad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0