Sweat baby, sweat baby

Vissa dagar känner man att allt bara är skit, allt bara går emot en ,man tittar sig i spegeln och det är den fulaste skapelsen man någonsin sett som stirrar tillbaka på en. Man vaknar på fel sida och börjar det med att någonting går emot en, så brukar det fortsätta hela dagen, utan stop!

Men idag var nog ett undantag, förutom att jag vaknade 6 imorse av att resten av familjen dundrade igenom huset som en elefant-hjord och jag som ut som flickan i The Ring (med något kortare hår) när jag såg mig själv i spegeln. Och att tåget hem från karlstad var överfullt med folk och jag hade en matkasse och en träningsbag med mig, man känner sig nog ivägen utan något bagage att släpa på.

Förutom de små motgångarna så har jag känt mig riktigt nöjd och tillfreds med mig själv idag. Jag var först på genomgången med PTn, som tog drygt 50 minuter, efter det tränade jag på egen hand i 1½ timme. Jag slet som ett djur och svetten bara rann rann rann. Känslan när man väl ställde sig i duschen, att jag verkligen hade gjort mig förtjänt av den där duschen är ju obetalbar. Det här kan jag leva på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0