klappträ

Här går man upp vid halv 9 för att gå på cykelpasset till klassisk musik, som börjar 10.00. Fem minuter innan passet börjar inser ju Marielle att hon har glömt sin vattenflaska hemma, det fanns ingen att låna och inga pengar hade hon med sig så att hon kunde köpa en. Aldrig att man klarar ett pass utan vatten, det var bara att ta på sig skor och jacka och knalla hemåt igen.

Så istället ska jag väl försöka göra något åt berget med kläder på mitt rum, det är inte lätt att ha för mycket kläder så att det inte får plats i garderoben. Tvätta skulle jag behöva göra också, kul! Ska ialla fall ta en sväng på stan sen när Kakan kommer hem, sen blir det hem och ladda, för ikväll är det Black n' White Party och Jerry & co!

Kommentarer
Postat av: madde

Sv; Lite seg med att svara är jag ;p Jag har iallafall varit i Trollhättan och tittat idag. Så nu är det Borlänge kvar! Sen blir det nog lite lättare att avgöra vart det kändes bäst :) Sen beror det ju helt på vart man kommer in osv! Det löser sig nog. Hur går det för dig med jobb?

2008-10-24 @ 00:19:50
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0