Hejdå barbapappa-kropp! Hej nya-sunda-snygga-kropp!

Idag har jag en fin träningsvärk, alldeles sådär lagom så att jag känner att jag har gjort något men ändå inte så ont att jag inte orkar röra mig. Igår var det styrketräning på schemat, det var faktiskt riktigt roligt, jag klarar ju faktiskt mer än vad jag tror. Men någon måste ju säga till mig, påminna mig om det, tur jag har Karin som pushar på mig.

Igår när jag kom hem var jag så trött så jag somnade med huvudet vilande på mina armar, över köksbordet! Tänk er ! Då var väl klockan runt 19 , när hon var 21.15 började jag pumpa upp luftmadrassen och jag somnade innan klockan var 22.

Idag har jag en date med en PT, så han ska visa mig lite om maskinerna och lite sådär, sen ska han väl hjälpa mig att lägga upp ett träningsschema också, kul! Efter det väntar ett spinningpass med pulsklocka, 45 min, ska bli spännande att se hur mycket jag orkar. Min kondition är väl inte den bästa just nu. Men det ska väl inte hindra mig, för nu är jag på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0