harder.better.faster.stronger

Snön som föll igår har nu bytts ut mot regn, himlen är grå och det lockar inte det minsta att gå ut nu. Men jag och Karin ska försöka ta oss ner till stan sen och fixa kläder inför Halloween, finkamma varje second-hand butik i jakt på en gul kjol som ska få vara en del av snövits klänning nu på lördag.

Men än så länge sitter man ihopkurad i mjukiskläder och ska titta på det senaste avsnittet av One Tree Hill. Det blev inget jobb igår för min magkatarr spökade med mig och idag verkade det inte finnas något heller, men imorgon ska jag banne mig ta mig iväg! Var på Adecco igår och fixade mig mer jobb, så från 24 november och en månad framåt jobbar jag på Vinmonopolets lager- som packare, blir fint med övertid och sådär när det börjar närma sig jul. Men det är väl bara att fortsätta söka fler jobb under tiden, det finns ju finare pengar att hämta än ifrån Adecco.

Har sådär skön träningsvärk i mina lår idag - efter knäböjen på boxen - sådär lagomt så det känns att man har gjort något men ändå så man kan röra sig obehindrat. Idag väntar spinning, det ska bli härligt härligt! Jag är ju inne på min 4e träningsvecka, det ni! Ska bli spännande och de om det blivit någon förrändring när jag kommer hem nästa helg, för då har jag inte vägt och mätt mig på 5 veckor, kanske inte är någon skillnad i vikt men jag hoppas ju att jag har krypmt några cm ialla fall. Det är ju lite svårt att se själv , då jag ser mig själv i spegeln varje dag. Men bäst av allt är ju ändå att jag känner att jag klarar mer och känner mig starkare för varje gång jag tränar. Det blir ju verkligen skillnad om man tar det på allvar och inte bara lite halvhjärtat som jag gjort förut. Inga meserier här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0