feels good to be home

Lite sådär spontant vid 11 tiden i förmiddags beslöt jag och Karin för att ta 13 bussen hem. Så vi fick åka 3 timmar buss, trötta och jag något bakfull, för att sedan vänta i Karlstad innan vi kunde ta tåget hem till kära lilla boda. Hann ialla fall in på sats för att fixa mitt gym-kort , så nu ni , nu ska det bli grejer! Hej då barbapappa-kropp!

Min mor blev något förvånad när hon såg mig klampa in i hallen, surprise suprise! Även om jag har tyckt att det är så skönt att komma hemifrån och slippa allt så är det ändå lite skönt att få komma hem till mamma, bli lite ompysslad och att inte behöva tänka på allt som har med mat,städning och disk att göra.

Nu blir jag väl hemma här tills tisdag eller onsdag, beror helt på om jag hör något om jobb och sådär, ska försöka få tag på någon vänlig själ på adecco som kan hjälpa mig. Känner att det är dags att börja jobba snart alltså, inte direkt kul att gå hemma medan alla andra sliter, visst nu har inte Karin heller något jobb, men hon har ju ialla fall jobbat i 2 veckor. Ska det fortsätta i den här takten så lär väl inte jag få skattekort och lön förrän efter jul !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0