Det går bra nu

Det känns som jag har haft flyt idag. Hade ju min intervju på adecco, jag var galet nervös när jag satt där i receptionen och väntade, men det gick ju riktigt bra. Imorrn väntar kassaupplärning på H&M i Oslo City! Sen efter det får vi se vad det blir , kommer antagligen få hoppa runt i olika butiker där det är störst behov, lät som det främst kommer vara H&M, det finns ju några sånna här i Oslo så.

Har varit upp till skattekontoret och fixat med skattekort och folkbokfört mig, så om 4-6 veckor kommer mitt skattekort, så det är först efter det jag kommer kunna hämta ut lön! Men det får väl lösa sig på något sätt. Inhandlat mig en norskt kontantkort nu också äntligen, men jag måste lämna in något papper och registrera mig eftersom jag inte är norsk medborgare, ska fixa det imorgon så det funkar snart. Just nu är Halebop riktigt dyrt, om man säger så.

Tränat har jag hunnit med också, körde kondition på crosstrainern och löpbandet medan Karin var hurtig och körde ett spinningpass på 75 min! Imorgon väntar spinning för mig också, dock 45 min, känner att det räcker - gott och väl!

Nu ska jag krypa ner i soffan med min temugg och göra Karin sällskap en stund, sen får det faktiskt bli sängen snart, för imorrn klockan 10 väntar H&M och kassan på mig, då måste man ju vara pigg och på allerten!

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

2008-10-14 @ 11:09:01
URL: http://aclarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter bra de :D

2008-10-15 @ 12:15:22
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0