tyd mina drömmar!

Det brukar titt som tätt stå i diverse tidningar och magazin att dina drömmar vill säga dig något och hur du ska tyda dem. Jag har aldrig haft orken att riktigt läsa igenom dem, kanske för att jag aldrig tyckt att något stämmer på det jag drömmer- förutom att jag ofta drömmer att jag faller. Ramlar och slår mig gör jag ju mer ofta än sällan. Jag har svårt att tro att det stått något om de drömmar jag drömt de senaste nätterna, men om det finns någon proffsig drömtydare här ute i bloggosfären så kan han/hon gärna få tolka dessa åt mig.

I måndags natt drömde jag om ryska maffian(?), spionage och underrättelsetjänsten. Jag har ju ingen aning om vad som var min del i det hela och dessutom har jag inget hum om hur sånt där funkar (har väl snöat in alldeles på Stieg Larsson-böckerna),
Natten till onsdag hade jag lämnat underrättelsetjänsten, istället befann jag mig på en bondgård som tillhörde någon familjemedlem, kanske pappa? Hursom så hade vi får där, det var bara det att en kväll när jag kom upp på höloftet där fåren, ganska otippat , bodde så fick jag se att de inte hade någon ull kvar. Dessutom hade någon färgat dem så några var rosa andra var gröna. Jag vet inte om jag försökte gå i Kitty Drews och lösa mysteriet, jag vaknade av att mobilen ringde.
Den här natten drömde jag att jag skulle föda barn. De på förlossningen sa att om jag kände barnets huvud skulle jag börja krysta, sagt och gjort. Men ett tu tre blev allt svart och det lät som en explosition, när jag öppnade ögonen igen så var rummet fullt av vatten och Zebror!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det här med drömmar är intressant! Jag har en drömtydarbok här hemma, kan kika lite i den. Jag återkommer med utlåtandet x'D

2008-11-23 @ 18:28:49
URL: http://sovjetkitsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0