såhär i väntans tider ?

Jag måste verkligen försöka sysselsätta mig med något nu, så jag inte somnar än- då lär jag ju definitivt inte kunna sova inatt. Dessutom behöver jag få något annat i tankarna , så jag glömmer att jag väntar på sms. Men med min vanliga otur så väntar jag väl i onödan. Jag som skulle ge upp det där med bokstaven A och speciellt Andreas, kan någon förklara för mig varför detta ständigt händer? Busskillen var i och för sig ett undantag , han börja inte ens på A , men sen var det ju verkligen något alldeles utöver det vanliga. Jag är störd.

Kommentarer
Postat av: madeleneH

Marielle vad händer i ditt liv egentligen? Jag är nyfiken. Du skulle ju ringa för typ två veckor sen :(

2008-11-27 @ 16:27:08
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: Liinnsaan

Hej gumman! Jag tror bestämt att det finns en bild på din kamera som faktiskt blev bra på mig som jag gärna skulle vilja ha! :) kan du inte skicka den på mailen :) Puss

2008-11-27 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0