it hurts with every heartbeat

Fy fan för att sitta ensam i en lägenhet, i ett annat och rätt så okänt land när man inte känner sig helt på topp. Karin, Stefan och Pierre är hemma i Sverige, Adde har hunnit hem från jobbet men drog ungefär lika snabbt iväg ut för att kalasa. Så  här sitter jag med hjärtklappning och kollar på Con Air. Dessvärre beror inte hjärtklappningen på att filmen är spännande, det är något annat.

Imorrn åker jag hem till mamma, måste ta mig en tur till farbror doktorn och se vad det är för fel på mig, om det nu är något. Men börjar ialla fall fundera på om jag inte har fått hjärtmuskelinflammation, jag har kännt mig tung i bröstet i över en vecka och nu får jag dessutom hjärtklappning och blir anfådd för minsta lilla. Förhoppningsvis är det något annat, men om det skulle vara det så är det ju ingenting farligt. Sånt som kan hända om man tränar med en infektion i kroppen, och jag har ju borrelia så det är väl inte så konstigt, men det är ju ändå något som läker ut av sig själv. Men ska bli skönt och kolla vad det är , så slipper man gå och oroa sig, det blir ju en ond cirkel det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0