in sickness and in health

Jo men här åker man hem för att man tror att man fått borelia , har världens utslag på ena skinkan. Läkaren säger att det ser ut som ett typiskt borelia utslag och skriver ut penicillin på en gång,hon tyckte inte att det gjort något att börja behndla mig redan nu, skulle ju även vara smidigast eftersom jag ska tillbaka till Oslo. Men vi tog blodprov, för nyfikenhetens skull , så det får jag svar på till veckan om det nu skulle vara något.

Men som om inte det skulle vara nog , så känner jag mig helt tung i bröstet när jag andas, antagligen för att jag håller på att bli förkyld, men det känns ändå obehagligt. Har pratat med syster Eva på sjukhusrådgivningen men hon ordinerade voltaren eller något annat muskelavslappnande och tyckte att jag skulle avvakta.

Men jag tajmar det ju ändå rätt bra om jag ser till att bli förkyld nu också, när jag ändå ska äta penicillin i 10 dagar, då har jag ju ändå inte tänkt att träna. Men är det inte så att om man äter penicillin så blir man mottaglig för fler sjukdomar, eller minns jag helt galet? Skulle ju vara typsikt mig att bli sjuk i flera veckor!

Jag som känner mig så himla träningssugen, även om jag ändå känner att jag inte skulle orka, Baah! Har bunkrat upp med Iform och Fitness Magazine , så jag kommer vara peppad och träningssugen som aldrig förr när jag väl frisknat till.

Kommentarer
Postat av: Liinnsan

Haha hetsa ner min vän, du låter som världens träningsnarkoman! Låt det inte gå till överstyr nu ;P

2008-11-04 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0