goodmorning sunshine

Klockan 8 vaknade jag till ljudet av Karins alarm och med en hisklig huvudvärk, det var bara att krypa ner under täcket igen. Karin fick helt enkelt inta sats själv. Snuvig är jag också, så är väl lika bra att vara hemma och ta det lugnt idag ändå. Snooza är himla dumt, man blir ju bara tröttare och tröttare, men vad skönt det är att bara vända på sig och dra täcket ännu tätare runt sig och veta att man inte behöver gå upp på ännu en stund.

Mitt upp i allt mysigt snoozande så ringde det och störde, men det visade sig vara snyggingen på Adecco, så han var ju ganska förlåten. Han ville bara försäkra sig en fjärde gång om att jag hade allt klart inför måndag ,timelister, broschyrer och sådär. Sen lämnde han sitt mobilnummer och även numret till herr Per-Arne som jag ska jobba för. Sen avslutade han med "då ses vi på måndag", jag kunde inte låta bli att le lite för mig själv. Vilken fjant jag är.

Det där med att byta bokstav, hoppa över till C, jag får helt enkelt hoppa lite längre ner i alfabetet - han stavar ju med K! Snygg-K. Eller så är jag smart och tar både C och K, man ska väl hålla dörrarna öppna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0