dags att testa något nytt

Det där med att heta Andreas är ingen bra idé om man vill gå hem hos mig, inte om det ska vara något seriöst ialla fall. Helt galet att vare liten pojkkrake jag träffar heter just Andreas! Nog hade jag rätt i mina tankegångar om den där gentlemannen, bye bye! Och så i fredags efter en härjig kväll på arena mötte jag en man från Västerås som titulerade sig som Zlatan - Zlatan är här för att stanna. När det väl kom fram att han hette Andreas höll jag på att bryta ihop. Från och med nu är det bara att vända på klacken och gå om någon presenterar sig som Andreas. - Heter du kanske nitlott i andranamn?

Dags för en ny bokstav nu, linn föreslog att jag skulle hoppa över till B , men jag tror nog närmre bestämt att jag tar ett störrekliv och landar direkt på C istället. Snygg C , killen på Adecco som fixade jobb åt mig på vinmonopolet, uppenbarade sig framför mig igår på tågstationen. Där satt jag bakis-äcklig med en sallad och Vecko Revyn i högsta hugg, bad en stilla bön att han inte skulle se mig - killen kunde ju få men för livet. Han tittade rakt på mig men jag tror inte att han kände igen mig, peppar peppar. Jag glömde för en stund bort att jag var bakis och var bara allmänt nöjd, en stund..

Kommentarer
Postat av: Rebban

hahahah nitlott, snyggt marielle! Jasså haru fått nytt jobb nu? eller har du vikariatet på hm fortfarande? :)

2008-11-16 @ 21:21:22
Postat av: Rebban

Hahahah nitlott, snyggt marielle! Har du fått nytt fast jobb nu eller ? Vinmonopolet, lät, alkohol i mängder ;)

2008-11-16 @ 21:23:06
Postat av: Rebban

Hahahah nitlott, snyggt marielle! Har du fått nytt fast jobb nu eller ? Vinmonopolet, lät, alkohol i mängder ;)

2008-11-16 @ 21:23:53
Postat av: Rebban

Hahahah nitlott, snyggt marielle! Har du fått nytt fast jobb nu eller ? Vinmonopolet, lät, alkohol i mängder ;)

2008-11-16 @ 21:24:13
Postat av: rebban IGEN

de funka ju fan inte första gången trodde jag, därför du fick två lika fast olika ! hahaha

2008-11-16 @ 21:26:21
Postat av: Sara

Haha Rebban var då het på gröten! Haha Karin snackade om den där snyggingen på Adecco, skulle bra gärna vilja se honom ;) Haha jag har också en liten alarmklocka som ringer när det gäller killar, ett namn som involverar Björn och jag sticker illa kvickt! Varit involverade i två olika Björn, den första vet du ju vem det är och den andra hette Sigbjörn haha. Nej, båda visade sig vara riktigt sviniga i slutet.

2008-11-17 @ 17:48:23
URL: http://sovjetkitsch.blogspot.com
Postat av: Rebban

hahaha ja jag såg de, men orkade inte skriva ett sjätte meddelande! okej men de är ju nått iallafall :D kul ! ja du har på kappahl också ? NICE:D karin då? har hon fått nått? Hm, de smaka som de såg ut, fick laga mig annat sen ;)

2008-11-17 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0