alcohol is my job

Nyår kommer tidigt i år? Här utaför är det någon smart jävel som skjuter raketer, jag kanske borde förflytta mig från fönstret?

Förövrigt är det helt tyst och stilla här hemma. Karin, Pierre och Adde jobbar och jag antar att Stefan är hos Sara. Jag lyckades ju somna förut så när jag vaknade var jag ensam. Lite skönt ändå, hur bra jag än trivs med mina kombos så är det alltid skönt att få vara för sig själv ibland. Har kommit på mig själv att sakna mig gamla skabbiga lägenhet i Karlstad- den var verkligen ful som stryk, men den var ialla fall min!

I helgen vankas det party borta på Hausmansgate, jag är inte det minsta festsugen men det kan väl hinna ändras på några gånger. Annars har både jag och Karin funderat på detox och nyktert fram till jul, skulle vara himla skönt faktiskt. Så kanske ska passa på att festa på lördag ändå. Har ju hittat endel spännande vin- och spritflaskor på jobbet, så man borde ju bli ganska inspirerad ändå. På nyår kan det ju ialla fall bli mousserande med guldflingor i , det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0