åka-buss-musik

Dags att ladda mp3n med lite skön musik så jag överlever den 3 timmar långa bussfärden hem till Karlstad imorgon. Frågan är bara vad jag vill lyssna på, det beror ju helt på vilket humör man är på - det kan jag ju omöjligt veta idag. Fast bäst är väl att jag tar något soft, ingen partymusik , kan bli jobbigt om det börjar spritta i benen och man bara vill ställa sig upp och dansa, lite dåligt svängrum på en buss!

Har kommit på mig själv med att lyssna på "smörmusik" senaste tiden, hur kommer det sig? En vän sa att jag kanske gått och blivit lite höstkär. Men det är ju isåfall helt utan att ha någon att vara kär i. Men kanske är det inte bara på våren man får såndana där känslor i kroppen - helt utan anledning. Nu är det väl inte konstigt om man bara vill ligga inne och mysa när det ändå är så grått och tråkigt väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0