welcome to my crib

Bah. Idag mår man som man förtjänar, det är ett som är säkert. Blev lite för mycket av det goda igår faktiskt. Mått sjukt illa hela dagen, det är först nu jag lyckats få i mig lite mat. Jag sa häromdan att det var längesen jag var bakis senast, det skulle jag inte ha sagt. Tji fick jag för det.

Det var några här förut och kollade på lägenheten förut också, min välstädade fräscha lya. Det var supertrevliga dalmasar, de verka intresserade trots att det ser ut som skabb. Men de ska väl ringa och tjata så det händer något. Men det såg nog ut som jag hade matchat rätt bra, kände mig minst lika skabbig som lägenheten.

Linn klampar  väl in här vilken minut som helst, med ett hejdundrande partyhumör. Det är väl dags för mig att skutta in i duschen och göra något åt det här skabbet. Just nu lockar soffan mer än dansgolvet, men det ska det väl bli ändring på hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: carro

mmh, jag blir snart sjuk om inte annat haha :P å hittade skitmånga fina klänningar från forever21 som jag tänkte beställa när jag får inte lite mer stålar på kontot, fuck köpförbudet, här ska shoppas ;)



jaa, det skulle vara kul som faan om vi drog ut tillsammans nån gång, men som det ser ut nu är jag inte ledig en enda jävla helg förrns nästa löning. hur kul är det på en skala? kom du ivääg till jobbet imorse förresten? :)



okeej, moget av honom, jag känner igen det där väldigt väl, han har såna sur-ryck. jag tycker du är värd någon Mycket bättre! palla liksom ha ett seriöst förhållande med någon som blir sur över ingenting och som aldirg vet vad han vill. någonsin...ooorka, näru då är det bättre du skaffar någon som tycker om dig oavsett om du pratar i telefon när det är folk med eller inte, och som inte är så förbannat svartsjuk när han säger att han inte ens vill nåt. oj förlåt jag blev lite irriterad haha :D



2008-06-28 @ 18:30:53
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0