welcome to lazy-town

Högre makter måste har hört mitt rop på hjälp, eller så är husfrun bara vädligt förstående. Idag när jag kom till jobbet så sa hon att jag slapp 212 (!) och fick vara på våning 4 istället. Mitt hjärta tog faktiskt ett litet glädjeskutt, 4an var rena himmelriket i jämförelse med gårdagen och midsommar. Men det är ju fortfarande så att folk är väldigt generösa med överraskningar. Idag fann jag en hel peruk inne på ett utav badrummen, förvånades av hur mycket hår man kan tappa när man duschar. När jag sedan tog ett tag med moppen så visade det sig inte vara hår från någon annan del av kroppen än just huvudet. Yummie! Som nämt i tidigare inlägg så blir förhoppningsvis inte min karriär som hotellstäderska speciellt lång.

Jag är helt slut i kroppen och galet trött, det får bli en timme på soffan framför något dåligt tv-program och ladda batterierna, sen ska jag bannemig göra ett ryck. Röja upp det sista som jag inte orkade när jag möblerade om, sen ska jag försöka komma iväg på min promenad som aldrig blev av igår på grund av regn o rusk, trötthet och en hel del annat.

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha värre än så, christoffers mamma o pappa har gett mig en helt egen stooor garderob som dom hade i sin hall förut, duvet en såndär stor med skjuvdörrar på, o hela den är full, jag vet inte vart jag ska göra av allt. jag handlar så mycket dret att jag bara har använt typ hälften hahaha! :P vad kul o höra från dig, allt bra eller? (:

2008-06-24 @ 14:18:11
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: madde

ja jag tycker du ska gå med i en sekt eller liknande! eller vänta nu.. då får man väl inte vara slampig? äsch, vi skippar prellen och satsar på forskare istället!

2008-06-24 @ 19:54:32
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: madde

Haha ja, det tror bannemig jag också det skulle bli faktiskt! Med våra egna regler! Maddi-Maaryl-Rules!

2008-06-24 @ 20:42:36
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0