let the good times roll

En enda tjock dimma, så kan man nog sammanfatta helgen- kort och gott. Man har ju mått bättre om man säger så, orkade inte ens vara kvar på jobbet idag, jag vet att jag är kass men jag pallade inte att skura toaletter när hela magen kändes som den höll på att vändas ut och in. Skyllde dock på magkatarren, för den brukar jag ju faktiskt lida av annars.

Efter att ha piggnat till någorlunda så åkte jag och Madde till kil för att käka pizza med Angiie, och fixa mitt löshår. Efter 2-3 timmar hade jag ett väldigt hårsvall, och minst lika mycket låg på golvet. På tisdag ska vi sätta i lite mer och så ska jag fixa klipptid imorgon också, så de kan klippa in håret lite, det ser inte så snyggt ut nu med min page.

Vi kikade på lite olika resmål också, för i augusti drar jag och Angiie,förhoppningsvis också Madde, utomlands! Skulle vara så himla skönt, antagligen blir det att fira 20-årsdagen på varmare breddgrader, inte helt galet.
Honk och Olsson tittade in också, kollade på fotbollen, lite sådär halvhjärtat , blev en hel del skitsnack också. Trevligt.

Nu har jag lyckats få i mig lite mat, har varit lite dåligt med det idag, så nu blir det snart sängen. För imorgon ska jag upp och jobba , då ska jag bannemig vara pigg och allert! Efter jobbet blir det nog promenix med Madde, ska nog ta med en flaska vatten , utifall att hon blir svettig i halsen.

Kommentarer
Postat av: carro

nää jag känner också så, skulle gärna veta hur storlekarna är, men det finns ju ingen man kan fråga , så jag får väl bli pionjären då haha ;)



jag är inte arbetsnarkoman, jag har bara så dålig ekonomi att jag tyvärr Måste jobba så mycket för att ha råd att leva :P



okej, men du. skit i honom nu, han är inte värd dig :) du har försökt, han beter sig som en barnrumpa, låt honom då rumpa sig ifred ;)



gött o smita från jobbet pga. magkatarr då ;) HAH! du har aldrig funderat på att låta bli o dricka på en månad eller två, så din magkatarr får en chans att läka lite? ;)

2008-06-30 @ 06:59:34
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: madde

hahaha alltså marielle, jag dör när jag läser din blogg! jag skrattar så tårarna sprutar :'D

2008-06-30 @ 15:06:50
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0