tired as hell

Jag har nu vaknat upp ur min dvala. Jag skulle ju ta mig en power-nap på en timme, den blev något längre, efter drygt 3 timmar vaknade jag och då kände jag mig fortfarande inte utvilad. Men det är väl så, de senaste veckornas festande har väl tagit ut sin rätt. Och inte blir det väl lugnare framöver heller för till helgen väntar Nöjes, Angelica vill även ha med mig ut på fredag och nästa helg bär det äntligen av till Strömstad.

Så nu sitter jag här ihopkrupen i soffan och stirrar ner på det lilla infernot av kläder som ligger på golvet, det var ju det jag skulle ta tag i idag, men nu orkar jag verkligen inte. Men imorgon är en annan dag, nya möjligheter och då ska jag faktiskt tvätta också. En sak är då säker, Carrie Bradshaw skulle aldrig behandla sina kläder såhär, fast å andra sidan, så hade inte jag heller gjort det om jag hade en garderob som henne.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi jag vill också ha den samlingen =) Men ha råd just nu? =S Neeeej..

2008-06-24 @ 21:41:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: carro

haha näru plånkan är inte fet den, jag handlar på krita ;) haha okok då förstår jag att du är sleten :P hur har du råd med allt festande då? eller ja, snygga tjejer blir ju bjudna iofs ;) här är det jävligt lugnt på festfronten, jag jobbar ju typ varje helgkväll jag :P annars är det fint här med, också lite sleten, men jag har ingen speciell anledning ;)

2008-06-24 @ 21:53:18
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Liinnsan

Skepp & HÅJ! Jepps maaryloo, dags för nöjes på lördag & strömstad nästa helg ;D GOOOOOOD DAMN vad roligt det ska bli. Hårörlänging, låter bra :) Svart eller?

2008-06-25 @ 11:15:16
Postat av: maaryloo

Det ska bli fruktansvärt kul! :D Förväntningarna är skyhöga så nu får vi fan se till att det blir ÖVER förväntan åxå ;)

Jäpps, svart är det enda rätta vetu väl ;D

2008-06-25 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0