the ick-factor

Bajsmannen slår till igen! Ja, men tro fan att gubben jag städade efter i fredags var kvar även idag, han hade inte velat ha städat under helgen så det fanns en hel del att ta reda på om man säger så. Den här gången hade han slagit på stort, det var inte bara toalettringen som hade fallit offer utan även sängen! Jag vill inte veta hur han burit sig åt, men en sak är då säker, han vet inte hur en toalett fungerar. Supit som ett svin har han gjort också, helt sjukt. Och han förstår inte varför frugan kastat ut honom!

Nu ska jag be en bön om att slippa bli satt på 2an imorgon igen, jag pallar inte att torka bajs varje dag! Jag ska be om lite bättre väder, eller åtminstone att det håller uppe med regnet ett tag, har spring i benen som en tok. Just nu ser det ganska lovande ut, inga stora mörka moln ialla fall, men det ändrar sig fort och det är inte kul att ge sig ut på 6-7km om det ska börja hällregna efter halva vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0