Midsommarnatt

Gårdagskvällen,självaste midsommarafton, spenderades i Kil. Först var vi upp till Hiller och grillade innan vi sedan drog vidare ner till Thorbjörn på fest. Det var en trevlig kväll med några undantag från en slampig brud som var på varenda kille och de idioter som snodde Thorbjörns Homer-kylskåpsmagnet och hans Iron Maiden-skor. Fan ta sånna idioter.

Åkte taxi hem med Andreas och gick husesyn, fick se hans sjukt fina lägenhet, jag är galet avundsjuk! Traskade sedan hemåt medan Andreas vandrade in mot stan för att möta Joney, som just slutat köra nattbussen. Jag dundrade i säng strax efter 4. Sov dåligt som satan för att jag inte kunde andas, har ju inte nog med allergin utan jag har ju självklart gått och dragit på mig en förkylning också!

Så ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt , ligga på soffan och glo på film. Jag kommer inte ihåg när jag var hemma själv en helg och bara var. Det har vart så mycket på senaste tiden, så nu får jag faktiskt unna mig lite. Ska snart dra mig in till stan för att hyra mig en film eller två, kan bli tre.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0