fever

Jag kreverar snart! Idag har jag härdat ut hela dagen på jobbet, inget illamående men har vart så trött att jag kunnat somna stående. Fick sätta mig en liten stund, gömd bakom en säng på ett utav rummet, och samla krafter - vänta på att allt skulle sluta snurra. Helt Svimmfärdig.

Nu när jag kom hem började jag med ens att känna mig febrig, kan ju bero på att jag är trött som satan, men sen har jag ont i halsen utav bara helvete, så det skulle ju inte vara så konstigt om jag faktiskt har feber. Ont i kroppen har jag också, mina armar är helt slut, det tar som fasen att städa hotellrum ska ni veta, speciellt att bädda sängar.
Mina ben känns som de har gått igenom ett riktigt ordentligt pass på gymmet, men de har egentligen råkat ut för 2 kvällars ihärdigt tokdansande i höga klackar.

Vrängde iväg ett sms till SnyggMadde också, undrade om hon var laddad för en promenix, men har inte fått nåt svar. Den promenaden känns inte lika aktuell längre. Det jag längtar efter nu är en alvedon och sängen, så det ska jag nog styra upp inom kort. Behöver gå upp till Lo&Lei och fixa klipptid också, är nog bäst att göra det innan jag går och lägger mig, för det känns som jag kommer kunna sova mig igenom ett helt sekel.


Kommentarer
Postat av: carro

schysst, som alltid ;)



haha jadu det är synd om dig marielle, som tvingas dricka så mkt alkohol ;)



när kommer de utlovade bilderna på skorna då? ;)

2008-06-30 @ 16:46:19
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: madde

MARIELLE! VART ÄR DU? JAG ÄR OROLIG SOM EN GRIS HÄR.

2008-06-30 @ 22:47:09
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0