couldn't control myself

Jag kunde inte stå emot, ha-begäret blev alldeles förstort, det är klart och betalt och om 1-3 dagar har jag håret i min ägo. Ska bli så kul, det är bland det roligaste jag vet att göra om håret. Och omväxling förnöjer. Angelica är gullig och ska hjälpa mig att sätta i det också, det kommer nog bli jättebra. Hon behöver ju träna hon också som ska bli frisör!

Jag har svullat och ätit sånt som jag inte ska, inte konstigt att jag känner mig som barbapappa, jag mår fan illa. Snart kommer jag väl få ett sånt där ryck där jag går bärsärk i köket och slänger allt onyttigt, fast det finns inte så mycket sånt kvar nu egentligen. Men det är väl dags att jag gör något åt allt det här, en gång för alla. Bli med mig till gymmet någon!

Kommentarer
Postat av: Liinnsan

HAHA, undra hur många ggr vi sagt så de senaste året bara ;P

2008-06-25 @ 11:17:02
Postat av: maaryloo

Så sant, men det är fan dags att ta tjuren vid hornen?

2008-06-25 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0