a womans right to shoes

Nu är det dags att införskaffa nya skor, jag sliter skosulor som en tok, jag vet inte hur jag lyckas. Först på listan står ett par vita tygskor - de jag har nu är inte vita någonstans längre. Nya pumps vill jag ha också, med en riktig klack! Jag vill ju i och för sig ha många fler skor än så, jag blir ju alldeles salig när jag går in i en skoaffär. Det kliar i fingrarna (och tårna?) och det slutar i regel med att det svider rejält i plånboken. Men sommar och party kräver nya skor, right?



have2have

Kommentarer
Postat av: carro

lova att du lägger in bild på nya skorna :D jag är också skitsugen på ett par pumps, fast med något kortare klackar än det var på dina, för annars kommer jag se väldigt osnygg ut när jag går :P



haha okej känner du många som läser till lärare nu? :D



mjo, om kärleken ändå vore så lätt...men du får väl berätta för honom då att du faktiskt ÄR den rätta för honom :) annars finns det en risk att han aldrig inser det, killar kan vara så tröga ibland ;)

jag brukar berätta för christoffer ett par gånger i veckan att jag minsann är den rätta för honom hahahaha :D

2008-06-26 @ 14:26:23
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0