a fresh start

Drabbades för en tidsedan av bloggtorka, men nu känner jag att jag börjar återhämta mig. Så nu får det bli en nystart, bye bye maaryl.blogg.se hey hey maaryloo.blogg.se.

Idag har jag varit totalt däckad, lidit av sviterna från drygt en veckas studentfirande, det tar på krafterna ska jag få be och tala om. Kroppen gör uppror och vill inte göra många knop om dagen, näsan protesterar genom att börja blöda när man minst anar det. Det får nog ta och bli en nystart även här, bye bye osunda leverne.

Började vakna till liv runt 18 snåret, innan dess hade jag gått mellan soffan och sängen, bestämde med mina babes att vi skulle se på bio. Det fick bli Brudens bäste man, det är han också Mr.Dempsey. Filmen är lika rolig och toksöt, som Dempsey är snygg! Helt klart sevärd, och jag ljuger inte om jag säger att jag kommer se den igen och igen och igen. Den kanske till och med kommer få en plats i min dvd-samling!

Nu blir det sängen mina damer och herrar, här kan det inte sittas uppe hela natten, nu när man tagit klivet ut i vuxenvärlden. Imorgon väntar jobb och slit, städa - städa hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0