we don't get unlimited chanses to get what we want

Min dag har inte varit den bästa, humöret har åkt bergochdalbana, för det mesta har det bara gått utför. Allt har bara gått emot mig idag och det fanns stunder då jag bara hade lust att lägga mig ner på en utav sängarna och bara gråta. Men då blev jag istället bara arg på mig själv och det resulterade i att jag dundrade fram som en ångvält igenom korridorerna, sammanbiten som aldrig förr. Men så fort jag mötte någon var jag ju tvungen att rycka upp mig och hälsa glatt, sur får man vara på fritiden.




Jag är fenomenal på att ställa till det för mig själv -hade det varit en os-gren hade jag nog lyckats ta hem många guld. Nu hade jag bestämt mig för att det här skulle inte bli konstigt, det skulle vara en "kul grej" eller liknande. Jag vet ju inte vad jag känner, OM jag känner något, det blev knas ialla fall. Men det löser sig väl till det bästa. Inget jag tänker hänga läpp för speciellt länge, bara en stund , typ idag.


Nu tar jag mig en lite power-nap, på en timme, sen ska jag rycka upp mig och få något vettigt gjort!

Kommentarer
Postat av: angie

har du hört "vad va det jag sa", någon gång marielle? ;) skärpning nu för fan, ryck upp dig och ragga annat än EX!! alright?



ring mig imorgon så ska du få bli med på en tur till bergvik eller nåt liknande. du kan ju inte sova bort dagarna heller förstår du väl ;)

2008-07-22 @ 00:12:54
Postat av: maaryloo

Det är lugnt Angelica , jag VET vad jag pysslar med.

2008-07-22 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0