feeling better

Nu börjar man känna sig som människa igen, feberstickan visar 36,5 - äntligen tillbaka på normala temperaturer. Bye bye feber. Men man ska väl inte ropa hej än, halsen är ju fortfarande riktigt ond. När mamma ringde förut var jag tvungen att viska, det tar ett tag innan man hinner prata upp sig, det är väl först ikväll som jag kommer kunna prata någorlunda normalt. Så nu ska det knarkas C-vitamin, för på lördag bär det av till Strömstad och då måste jag vara fit for fight.

Min mor dundrade just in i hallen, hon skulle gå på stan och sen träffa sin farbror som är på besök från Trondheim, så hon hade ingen lust att komma i arbetskläder. Men bra tajmat att komma när jag är sjuk och det ser ut som en rövarkula. Det såg ut som en tornado hade dragit igenom min garderob , det låg mer kläder i hallen å rummet än där de ska vara. Men idag känner jag mig som sagt piggare så det får bli att röja lite. Ska ta mig iväg till frisören och fråga henne va hon tycker att jag ska göra med kaluffsen.

Kommentarer
Postat av: carro

okej det ska jag faan göra, kanske min feber också försvinner :D ja, men jag skulle behöva amputera både halsen OCh näsan, så då kanske vi får ännu mer rabatt. kanske kan amputera lite fläsk också när vi ändå håller på, då får ni garanterat rabatt ;D



btw, har du frågat din mamma om spökandet än? :P

2008-07-02 @ 14:55:07
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

haha om vi har tur :P fasen man skulle vara tillsammans med en plastikkirurg :) varför tänkte jag inte på det innan jag blev tillsammans med christoffer? ;) hahaha!



okej vilken tur ändå, hoppas du slipper att det händer igen, jag tänkte på det igår när jag låg ensam hemma på kvällen o jag blev jätterädd :P hoppas jag aldrig komemr råka ut för nåt sånt :P



blir det idag då? :)

2008-07-02 @ 15:01:26
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

haha ja jag är då helt övertygad om att jag skulle se bättre ut då :D



okej fasen vad nice vad har du för hårförlängning då? men hade du det när vi sågs?! det hade du väl inte va?!

okej vad gött för dig då som har pengar att handla för ;) jag ska jobba jag . Jättekul ^^

2008-07-02 @ 16:00:58
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

jaha okej :) får man se nån fin bild på det då eller? hoppas hon har tid o sätta id et imorgon då :) är det äkta hår eller? :)

vad fick du ge för det? :) jag är också suger på hårförlängning serru :P



haha men jag behöver pengarna så jag har inte så mkt till val :P

2008-07-02 @ 21:45:57
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

fyfan va gött, åsså har angelica satt i det på dig? viken lyx :D



haha var det dagen efter megafyllan det eller? :p

jag träffade mr X idag på jobbet också, han var in på happy o hyrde film med sylle :P

2008-07-02 @ 22:36:15
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0