besök från andra sidan?

Jag har ju totalt glömt bort att berätta om min skräckupplevelse igår. Jag har haft fullt upp med att berätta vad synd det är om mig att jag glömt att jag var nära på att dö av rädsla.

Jag var inne på ett rum och hade just skurat klart, skulle ta min skurhink och vandra vidare till nästa rum, när jag såg solen reflekteras på det blöta golvet. Fotavtryck! Fyra nakna fötter, mitt i rummet. Vart i hela världen kom de ifrån? Jag vågade inte röra mig och jag tror att mitt hjärta stannade för en liten stund. Jag försökte moppa bort dem men de kom tillbaka, det var bara mina egna avtryck som försvann. Jag skyndade ut därifrån, men kom sedan på att jag var tvungen att kolla på TVn där inne, om det var några fler rum som blivit utcheckade. Så jag fick gott pallra mig in där igen, jag såg då inget spöke eller något mer konstigt och när jag sedan kom ut igen fick jag höra att jag kunde gå till en annan våning. Tack!

Det finns säkert någon jättebra och naturlig förklaring, men man kan ju inte låta bli att undra. Jag vet att mamma sa något om det när hon jobbade på hotellet förra året. Då hade någon sagt att det spökade på någon våning. Förhoppningsvis så var det på något utav de andra hotellen.

Kommentarer
Postat av: carro

eeh okeeej, han ändrar sig fasen fram o tillbaka! men aa det är många sjuka tror jag. inte ens tigerbalsamet biter på mig längre :(



shit vad läskigt med fotavtrycken, jag hade dött av rädsla på fläcken!

2008-07-01 @ 18:57:20
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Niki

Men usch vad läskigt... :S Läste du det som hade hänt kenza då? Det var ju också riktigt ruskigt..

2008-07-01 @ 18:59:51
URL: http://nikuws.blogg.se/
Postat av: Niki

Sv: Jaaaa, underligt :S

Na jag brukar inte heller följa hennes blogg men det är många av mina kompisar som gör det så aa.. Men det var tydligen så att hon och hennes kompis är ju i grekland, och dom låg i sängen och Kenza skulle precis somna, hennes kompis sov redan så ser hon att hennes kompis ligger på golvet vid hennes sida av sängen.. Så helt plötsligt rullar "hennes komkpis" iväg till klädskåpet och sätter sig där och flinar mot Kenza. Det konstiga var att henens riktiga kompis låg brevid henne hela tiden... Hemskt va?

2008-07-01 @ 19:17:12
URL: http://nikuws.blogg.se/
Postat av: Evelin

åhhhh nej va läskigt, jag är verkligen skit skrajj för sånt.

2008-07-01 @ 19:27:06
URL: http://evelincelik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0