Four in the morning

Idag har jag nog varit den tröttaste människan i Karlstad. Jag var helt slut när jag kom hem efter jobbet, jag styrde ihop lite käk och pratade en hel del med Linn, men vi fem snåret gick det inte att undvika sömnen längre. Så nu, sisådär 4 timmar senare är jag nårgolunda pigg risken är stor att jag inte kommer orka sova något inatt.

Jag skulle ju ha varit ute och sprungit idag men det har ju blåst utav bara den. Nu är klockan lite för mycket också, så det blir ingen promenad heller, risken finns ju även att jag blåser bort. Motionera inomhus då kanske? Hoppa hopprep och hoppas på att man inte går igenom golvet eller att grannarna ringer polisen då de tror att jag släppt in en flock elefanter i min lilla lägenhet.

Nu har Madde betalt resan också, så nu är det klart, om drygt en månad åker vi och det ska bli så gött! Imorgon ska jag gå till polisen och fixa mig ett pass också, på tiden nu, så jag vet att jag får det i tid och inte får stå och vinka av Madde och Angelica på flygplatsen.

Carro har ju vart så rolig och utmanat mig också, får svara på den utmaningen imorgon, för nu är det inte många timmar kvar utav dagen. Imorgon ska jag även försöka att inte vakna 4-5 på morgonen, man blir så sjukt trött när man somnar om. Så om jag vaknar får jag väl se till att pallra mig upp istället då, galet tidigt!

Kommentarer
Postat av: carro

haha det är sant, i sunne lär väl ingen bry sig ;P



men marre faan att du är så kär :P



jag skulle skriva något jätteintressant till dig nu, men bara för det så glömde jag vad det var :P jävla dret! aja, det kryper väl fram nån gång :P

2008-07-15 @ 23:48:25
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0