I'm wide awake , it's morning!

Här sitter jag klockan 3 på morgonen, Madelene har just lämnat mig för Färjestad och sängen. Själv försöker jag avgöra om jag är trött nog att sova, om ögonlocken är tunga nog, så för att ha något att göra under tiden så tittar jag på Anacondas - the hunt for the blood orchild. Ingen superrulle direkt, men när man tänker på vad klockan är så ska man väl inte ha några höga förväntningar heller.

Jag hade hoppats på att kvällen skulle innehålla någon form utav äventyr. Det enda äventyrliga vi gjort var väl när jag och Madde var till Statoil och köpte godis och vi fick ragg, en mindre snygg kille i grön jacka, som undrade om vi såg något vi ville ha när vi botaniserade bland godislådorna. Han hoppades väl på att vi skulle säga honom.
Angiie anslöt sig sedan till oss, så vi har kollat på 10 things I hate about you, jag och Madde har ju sett den x-antal gånger förut så vi skrattade redan innan det hände något roligt och replikerna kunde vi också för den delen. Peter Pan och Johnny tittade förbi en sväng och härjade lite, sen drog Angiie iväg på fuling. Kvar blev jag och Madde som än en gång konstaterade att killar är idioter och ja, killsnack var väl det enda? Finns på tok för mycket att säga om de typerna.

Alltid lika kul att umgås med de där donnorna, fast nästa gång tycker jag att vi hittar på nåt lite mer äventyrligare än film, ialla fall när det är fredagskväll och allt.

Kommentarer
Postat av: madde

ikväll ska du få äventyr så det räcker och blir över min vän! ;)

2008-07-12 @ 10:56:54
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: carro

japp, en massa piller så man inte ska blil skitnödig o uttorkad o åksjuk o sjuk överhuvudtaget :P



tuff gårdag eller? :D

2008-07-12 @ 12:55:22
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0