truth, bitter truth

Det är bara att konstatera, jag är ingen morgonmänniska, jag är en nattuggla. Kom inte upp förrän 14.20 idag, det var nog rekordet det! Hade flera missade samtal och sms och jag var ju så seg på att svara så nu vill ingen prata med mig. Ska nog ge mig ut på en promenad eller springtur nu, solen är framme å det är klarblå himmel, då kan man ju bara inte sitta inne.

Jag är helt luspank just nu också, har inga lösa pengar och de jag har på kontot går till Magaluf-resan. Lönen trillar inte in förrän på tisdag heller. Hoppas mitt nya bankkort kommer snart också, mitt gamla är ju helt kasst och fungerar inte. Så gott folk, ni får ta er till mig för jag har inte råd att ta mig nånstans förrän på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0