sickness

Ofräschast i stan. Feber tog hårt igår, gick och la mig runt 17.00, vaknade igen vid 22.30 och trodde att det var morgon. Hade många missade samtal och sms men kunde inte förmå mig att ringa upp, min hals var så ond att jag inte orkade prata, och prata som är min specialitet!  Tog mig en alvedon och lyckades väl så smånging om för att sen vakna upp x-antal gånger, badandes i svett, det är sånna tillfällen man är glad att man inte har någon att dela säng med.

Febern hänger fortfarande i  inte lika intensiv som igår, men det blir ju alltid värre framåt kvällen så jag antar att det kommer bli ännu en blöt natt. Nu ska jag försöka pallra mig ner till apoteket, hoppas på att jag inte tuppar av längs vägen. Yoghurt och glass ska inhandlas också, det är ju det enda som går ner just nu.

Typiskt att jag ska gå och bli sjuk nu. Är ledig idag och imorrn sen jobbar jag torsdag och fredag, och på lördag drar jag och Linn till kusten! Så hoppas jag lyckas bli kurrant redan imorrn, känner ju att jag måste jobba också!

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

Nä nu måste du bli friks & kry gumman för vi ska till kusten till helgen ;D

2008-07-01 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0