Sick and tired

Jag blir så less, killar är fenomenala på att få det att låta som det alltid är ens eget fel när allt gör över styr och på att få en att få dåligt samvete. Hur man än gör så blir det ju bara fel. De är experter på att behandla en som skit , men sen kan man ändå inte släppa dem. Har de gått någon kurs eller vad?

Har varit ute och gått med Madde nu ialla fall, fick lite annat att tänka på ett tag. Det gick lite segt idag och Fröken Höjier var inte riktigt iform för en powerwalk, men man kan ju inte vara på topp jämt. Själv led jag av något, som vanligt, idag gav jag nog en stackars bilist mardrömmar. Sprang över övergångsstället och gjorde någon konstig min och skrek. Men det är såhär, att man får lov att vara som man är när man inte riktigt blev som man skulle.

Kommentarer
Postat av: carro

nää det är sant, alla är så fulla så ingen bryr sig :D dessutom kan jag tänka mig att dina tofflor var nog inte det värsta någon hade på sig där ;)



faan vad roligt :D jag trodde du skulle åka med linn jag, ni brukar ju alltid göra grejjer tillsammans känns det som ;) jag vill också följa med! :P



men jag lovar att ni kommer säkert bli vänner längre fram, men just nu tror jag bara ni ska va ifrån varann ett tag verkar det som ;) men tänk på att om ni nuppar med gardinerna fråndragna kan jag se er ;) HAHAHA!

2008-07-15 @ 02:41:56
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

förresten är du utmanad, kolla in min blogg :p

2008-07-15 @ 03:34:28
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0