Shoppingspree

Nu kommer bilderna från shoppingen förra veckan, bättre sent än aldrig. Skorna har jag ju hunnit använda så de ser ju inte lika nya och fräscha ut längre. Men så är det ju skopunkten, man kan köpa många och byta ofta! :)








Köpte en ny mascara, L'oréal Longitude, den blev jag riktigt nöjd med. Tuben köpte jag på H&M hade tänk ha när jag skulle ut, men när jag kom hem såg jag att det var fel storlek och att det var ett hål i det. Så idag fick jag gå och byta, så nu är jag nöjd ialla fall.



Tog kilklackarna in till stan förut, men efter halva vägen hade jag jordens skavsår. Räddningen blev Stadium, som sålde flipflops, soc, för 49pix. De var söta OCH de räddade min dag!




Kommentarer
Postat av: madde

haha du är rolig du ;D men kilklackarna hade du väl i söndags också? fina skor du shoppat!

2008-07-03 @ 00:47:03
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0