remember the best times are yet to come

Nu börjar man äntligen vakna till liv, det blev en lång natt, jag kunde inte sova av diverse olika anledningar. Men det är inget som ska få förstöra min dag, idag. Som Madelene säger "en ny dag, nya möjligheter", det ska jag leva för idag. Jag har gjort vad jag kunnat, mer än så kan det inte begäras av mig, det är inte upp till mig längre, borde inte ha varit de heller.

Skönt att ha något att se fram emot ialla fall, på lördag drar jag och Linn ner till kusten, ska bli så underbart, bara få komma bort från allt ett tag. Så ikväll ska jag, Angiie och Madde boka resa också, Magaluf here we come!

De ringde från jobbet imorse och sa att jag inte behövde komma, det kändes riktigt härligt att kunna krypa ner i sängen igen eftersom det inte blev så många timmars sömn. Men tid är pengar eller hur? Får hoppas att det bokar på lite så jag får tillbaka mina timmar. Annars blir det svårt att komma iväg utomlands.



En av anledningarna till att jag inte kunnat sova. Jag är extremt bra på att skrämma upp mig själv. Speciellt nu efter min upplevelse i måndags, när jag läste om Kenza , såg på Paranormal State och nu det här. Det är så dumt av mig men ändå kan jag inte låta bli, jag tycker det är grymt fascinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0