Raindrops keep fallin' on my head

Det här vädret gör mig tokig! Igår var det klarblå himmel, varmt och skönt. Idag är det jämngrått och himlen har bestämt sig för att gråta. Det är väldigt vad vädret kan göra för humöret, när det är sånt här väder känner man sig ju mest bara trött och orkeslös. Det är som gjort för att bara ligga inne och titta på film eller läsa en bra bok. Men, nu är det ju så att jag var helt inställd på en springtur så nu känner jag mig rastlös som få. Kanske ska ta och testa den där yoga-dvdn nu då, dra för gardinerna och så, grannarna lär ju få sig ett gott skratt annars.


Skulle behöva röjas en del här i lägenheten också, men orken vill ju inte riktigt infinna sig. Det får väl bli fredagsnöjet, jag har ju ingeting alls planerat för idag och ikväll. Jag vill göra nåt, men vad?

Kommentarer
Postat av: madde

nej men maaryloo vad är det jag hör? varför har du det? :P

2008-07-11 @ 16:11:28
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: carro

aa, jag fick ett par fula badtrosor som inte någonstans matchar mina övriga bikinisar, eftersom christoffer stressade på mig som faan när jag skulle välja...och en jävla massa piller mot allt möjligt ifall vi blir sjuka där nere...



allt bra med dig eller? :)

2008-07-11 @ 17:09:17
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0