No more carbs for me

Idag tog jag mig en sovmorgon, underbart! När jag väl ravat mig upp ur sängen tog jag det stora beslutet att ta mig en tripp ner till stan, himlen var klarblå och jag såg inte ett enda moln så jag drog på mig jeans och en tunika. Men när jag gått halvvägs får jag till min stora fasa se de stora svarta regnmolnen, precis över city. Jag övervägde en stund att gå hem och hämta jackan eller åtminstone ett paraply men bestämde mig sedan för att låta bli, inget feglir här inte.

Eftersom det redan är mycket månad kvar i slutet av pengarna, fick lönen i tisdags, så blev det se men inte köpa. Som tur var hittade jag inte så mycket som kan utveckla ha-begär . Men kanske var det också för att jag inte orkade koncentrera mig, Karlstad är ju kantat av turister som inte har någon aning om vart de är och hur man beter sig när man går på stan - velpellar!

Jag shoppade istället loss på Hemköp, äta bör man annars dör man. Slog till och med på stort och köpte mig lite godis, får passa på idag för sen är det försent. Jag börjar mitt nya liv snart, vilket betyder inga kolhydrater what so ever. Körde det i april och jag lyckades tappa 5 kilo, så nu är det dags igen, så man blir någorlunda fit till Magaluf. Men eftersom jag ändå ska vara onyttig ikväll å pimpla vin så tänkte jag att då kvittar det.

Kommentarer
Postat av: madde

haha det var jag som var kinesen som plåtade! ;p jag kände inte för att vara med på några kort så angiie fick ta åt sig äran!

2008-07-18 @ 18:36:14
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0