mineraldusch?

Efter att ha legat ute på gräsmattan i 20 minuter (orkade inte mer) höll jag på att törsta ihjäl och gick till kylskåpet för att plocka fram flaskan med mineralvatten. Till min stora förvåning fick jag mig en riktig kalldusch när jag skruvade av korken - vem fan hade skakat flaskan? Där stog jag, dränkt i mineralvatten, det var blött på tapeten och det hade bildats en mindre sjö på golvet. Eftersom orken tröt så slängde jag fram ett badlakan på golvet , så fick det torka upp bäst det ville. Men jag ska då inte sticka under stol med att det var en behaglig , underbar,  skön dusch.

Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHAHAHAHAHA det var jag som hade skakat flaskan :D (önskar jag iaf ;P)



nää, men så har han en väldigt konstig syn på tjejer också, jag menar..jag har också lyckats bli ovän med honom över ingenting så jag förstår dig absolut! skit i honom nu marre, annars måste jag tyvärr snart bli våldsam...



;)



oh, jaa, jag skulle också behöva gifta mig rikt, synd bara att christoffer inte är så rik ;)

jag får väl försöka göra mig en karriär inom något annat ;) (lycka till)...

oh jävlar, 9 dar i sträck, hur fan pallar du? jag har jobbat 2 dagar nu och är redan helt utsliten. jag somnade faktiskt till nån minut på jobbet förut :$

o om du dessutom kombinerar det med ditt måttliga (ehrm) alkoholintag såå...jag beundrar fan dig marre, du är stålkvinnan du :)



2008-07-29 @ 21:10:23
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0