Jag vill inte vara vuxen längre!

Vad ska jag göra av mitt liv egentligen? Det känns som alla runt om kring mig redan är på det klara med vad de vill göra. Och här står jag, vilsnare än någonsin och vet varken ut eller in. Mamma tjatar på mig att jag måste ta tag i allt, lägenhet, jobb , körkort och gud vet vad. Men ju mer hon tjatar desto mindre ork och lust får jag. Det känns ju bara som om jag skulle göra det för hennes skull, så hon ska bli nöjd. Men jag då? Det är väl mitt liv? Jag vet bara inte vad jag ska göra av det.

Just nu är jag så trött på allt, jag vill bara komma bort. Men vart? Dessutom tror jag inte att jag har mod nog att bara släppa allt här och dra iväg någonstans alldeles själv. Det skulle visserligen vara nyttigt, men jag är för feg.

Kommentarer
Postat av: madde

men det får du väl inte vara :|

vi hittar på något kul sen! endera karlskoga, kil eller stan. låter det bra?

2008-07-11 @ 19:23:47
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0