helt jävla slut

Jag är så trött, i hela kroppen, nu har jag jobbat 9 dar i sträck och ska härda ut i 2 dar till innan det är dags för lite ledighet. Att jag har varit ute i 4 dar i sträck kan ju också förklara en del, men det har varit relativt nyktert och lugnt. Men på onsdag, då ska jag ialla fall sova ut och förhoppningsvis få njuta lite av vädret. Just nu håller jag på att spy på den här värmen, det är verkligen ingen hit att pringa fram i hotellkorriderna , kånkandes på massa sänkläder och allt där till. Speciellt inte när det inte finns någon ac, så det är över 30grader varmt på endel rum.  Loka i mängder är räddningen! Dessutom tvingas man springa runt i långbyxor och piké, varför kan vi inte få ha shorts ialla fall?

Frida har varit min trogna följeslagare de senaste dagarna. Hon är så bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0